Najboljša brezplačna spletna knjižnica

JEZIK: SLOVENŠČINA
AVTOR: Andrej Mašera
CENA: BREZPLAČNO

Vse Andrej Mašera knjige, ki jih berete in prenesete pri nas

Opis:

...až je druga najvišja gora Julijskih Alp in ponuja številne pristope iz vseh strani gore ... Zavarovane plezalne poti - LIBRICON ... . Zavarovana plezalna pot čez 60 metrsko Pipanovo lestev, je nalažja v Montažu in nas popelje preko južne stene na Montažev ... Moški je z zavarovane plezalne poti padel čez plezališče Turnc približno 20 metrov globoko. Pri tem je utrpel tako hude poškodbe, da je na kraju umrl. »Po doslej zbranih podatkih dogodek nima znakov kaznivega dejanja. O zbranih obvestilih bodo policisti obvestili pristojno tožilstvo,« so sporočili z lj ... PZS: Stališče CAA: Zavarovane plezalne poti v naravi in ... ... . O zbranih obvestilih bodo policisti obvestili pristojno tožilstvo,« so sporočili z ljubljanske policijske uprave. Priključimo se poti čez Durce in od Koče na Loki, 1534 m, ter opravimo še z zaključnim vzponom na vrh, ki ga obeležuje zanimiva vpisna skrinjica s cepinom. Sestop: Mimo izstopa plezalne poti sestopimo do naslednjega razpotja, kjer nadaljujemo naravnost (desno Koča na Loki), nekoliko strmeje navzdol proti prevalu Durce. Nova pot je od ... Opis poti: Ob vodnem zajetju nas tabla usmeri po asfaltni cesti, ki gre ob gozdu. Kmalu opazimo velik kamen, ki nakazuje smer plezalne poti. Po približno dvajsetih minutah pridemo pod ostenje Lisce. Tu se začne 123 m višinske razlike premagovati po petih raztežajih v povprečju s težavnostjo B/C in zadnjim delom s težavnostjo D/E....